יום רביעי, ינואר 23, 2019
עמוד הבית » בריאות » אימוני פילאטיס – גם לגברים

אימוני פילאטיס – גם לגברים

טכניקת הפילאטיס היא לא רק עבור נשים, כמו שנהוג לחשוב. שיטת הפילאטיס עצמה הומצאה על ידי גבר. ג'וזף פילאטיס פיתח את השיטה מתוך צורך לשיקום פצועי מלחמה בתקופת מלחמת העולם השנייה. כמה שנים מאוחר יותר, השיטה הפכה לפופולארית מאוד בקרב רקדנים וספורטאים אשר ביקשו לחזק את גופם. למרות שגברים היו תמיד חלק מסצנת הפילאטיס, גל הפופולאריות שהפילאטיס נהנה ממנו בשנים האחרונות פועל ברובו על ידי מדריכות ומשתתפות, ומכאן נוצר הרושם שטכניקת הפילאטיס מזוהה יותר עם נשים.

לאימון בשיטת הפילאטיס ברמת גן, ובשאר רחבי הארץ יתרונות רבים הן עבור נשים והן עבור גברים. תרגול פילאטיס משפר את הגמישות, משפר את שיווי המשקל, מחטב, מקנה דפוסי תנועה נכונים ועוד. עבור הגברים, הפילאטיס מספק מספר יתרונות ייחודיים – מחזק את רצפת האגן, מאריך את השרירים ונותן מענה לתופעת השרירים הקצרים אצל גברים, משפר את תודעת הגוף והיציבה, עוזר בתרגול נשימה נכונה ומלאה ועוד.

ספורטאים רבים הפכו את שיטת הפילאטיס לחלק משגרת האימון הקבועה שלהם, לאחר שהבינו שהשיטה מאוד תורמת להפחתה של פציעות ספורט כמו גם לשיקום לאחר הפציעה. ספורטאים מפורסמים כמו קובי ברייאנט, ג'ייסון קיד, טייגר וודס ורבים אחרים החלו להתאמן בשיטה. גם קבוצות הכדורגל בולטון וארסנל מהפרמייר-ליג באנגליה וקבוצת הכדורסל ניו ג'רזי נטס מה-NBA מספקות שיעורי פילאטיס לשחקניהן, אשר נהנים ממגוון היתרונות העצום שיש לשיטה הזו להציע להם.

טכניקת הפילאטיס זהה עבור כולם, גברים, נשים וילדים, בייחוד בהתחלת התרגול. הטכניקה מושתתת על עקרונות תנועה הבריאים לגוף האדם באופן כללי. מגוון התרגילים של הפילאטיס רחב ומתאים למגוון גדול של מתאמנים.

השאר תגובה

האימייל שלך לא יפורסםהשדות הנחוצים מסומנים *

*

דפדף למעלה